dinsdag 10 februari 2015

Klaar voor de vloer!

Na in het weekend het hele gelijkvloers leeggemaakt te hebben, was het gisteren tijd voor de vloerder om alles te komen egaliseren. Eerst de chape op een paar plaatsen nog wat bijwerken en daarna werd de egalisé aangebracht. Een paar uurtjes wachten en ik kon er weer over lopen.
Vandaag en morgen moet het nog goed drogen, want daar komt veel vocht uit, en dan kan de vloer donderdag en vrijdag gelegd worden :).



Ondertussen heb ik mij ook nog beziggehouden met enkele meubeltjes te oliën en de treden van de trap te verven. Die hebben nu een eerste grijze laagje gehad, dat had een ander effect dan ik verwacht had, maar het past wel goed bij de vloer gelukkig. Nu moet er nog een laagje op en dan moeten de treden nog 2 keer vernist worden. Daar ben ik nog wel een weekje mee bezig, want je kan de treden natuurlijk niet allemaal tegelijk verven want dan raak je niet meer boven.
Vrijdag een nieuwe update! En dan in het weekend al wat inrichten! :D

3 opmerkingen:

Een reactie is altijd leuk!