zondag 22 februari 2015

De keuken!

Woensdag werd de keuken geïnstalleerd. Ik moest heel de dag werken, dus het was spannend afwachten tot 's avonds. Gelukkig waren de ouders er wel om alles wat in het oog te houden en wat kleine probleempjes op te lossen (de afvoerpijp van de gootsteen bleek te groot, dus moet er nog een passtuk gezocht worden).

Voor de rest ging het goed en toen ik terug thuis kwam, waren ze bijna klaar. En ik ben heel blij met het resultaat :). Tis schoon geworden :), want dat is toch altijd een beetje afwachten wat het wordt.
Enkel de glazen spatwand moet nog opgemeten en geplaatst worden, dus helemaal af is het nog niet, maar wel al bruikbaar natuurlijk.


Ik liet de werkmannen ook meteen de verlichting ophangen die ik had gezorgd. Mooie lampen van It's about RoMi met een toffe betonlook. Drie op een rij boven het eiland.
Zaterdag ging ik met de mama nog naar de Ikea om nog allerlei keukenspulletjes, een kruk en nog vanalles te halen. En daarna hebben we de keuken samen uitgewassen en al een beetje ingeladen. En vandaag verhuisde ik alles van boven terug naar beneden en kon ik de kasten vullen (allez, er is nog veel plaats over :)).

En dan voor de eerste keer koken op het inductievuur. Dat water kookt zo snel :). Maar de eerste spaghetti heeft gesmaakt :). Op naar meer lekkers! En naar een vloer woensdag!

4 opmerkingen:

Een reactie is altijd leuk!