zondag 25 mei 2014

De slaapkamer, dressing en de bureau

Nadat de vloer geplaatst werd, was het eindelijk tijd om aan het inrichten te beginnen. Daar had ik al even naar uitgekeken. 

Na twee trips naar de Ikea hadden we een hele hoop verzameld om ons wel even bezig te houden met het in elkaar zetten. Gelukkig hadden mama en papa hier speciaal een dagje voor vrij genomen. Dus toen ik thuis kwam van mijn werk stond de dressing en mijn bed al bijna ineen :). Dan nog eens een namiddagje bezig houden met alles te vullen en tegoei te zetten en dan is dit het resultaat:


Ook op de bureau werd alles terug naar boven verhuisd en de rekjes terug opgehangen. Lampen ophangen (dank u nonkel), wordbanner ophangen, mijn oude vuilnisbakje pimpen met kaftpapier en leuke bloempotjes (gemaakt door de mama) neerzetten en nu kan ik mij weer gaan uitleven achter mijn bureau.



En de nichtjes vonden de krijtbordmuur ook wel plezant :).

4 opmerkingen:

  1. Wauw, dat ziet er goed uit! Een hobbykamer om jaloers op te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie hobbykamer zeg! Ik zie dat je ook zo'n mooie OMM design wordbanner hebt. Ik heb er heel veel plezier van. Ik heb de wordbanner gekocht bij Villa Madelief voor slechts €12,50

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk!